ako objednať

| svadby | oslavy | firemné eventy | kary | krštiny | detské oslavy | meniny | narodeniny | jubileá | promócie |

Ako objednať

Objednávka telefonicky

ak ste si vybrali alebo potrebujete poradiť s množstvom, či výberom volajte 0908 767 749

Objednávky mailom

Každá doručená objednávka je potvrdená mailom. Ak nie je potvrdená do 24 hodín, objednávku si preverte telefonicky.

Ak objednávate skôr, ako do 24 hodín, objednávajte telefonicky alebo sms správou.

Žiadosti o vypracovanie cenovej ponuky zaslané v piatok, budú vybavené najskôr v pondelok.

Objednávka osobne:

1. v prevádzke la Cantine na Bratislavskej 8, Trnava
2. vo vašej firme
3. u vás doma
4. iné dohodnuté miesto, napr. kaviareň, kultúrny dom...

Kedy objednať:

Do 24 hodín pred dodaním tovaru iba telefonicky alebo sms správou.

Ideálne dva, tri dni vopred, ale aj dva týždne podľa množstva a druhu akcie.

Svadby, plesy, firemné akcie:

Je vhodné rezervovať aj niekoľko mesiacov, týždňov vopred.

Nečakaná rýchla objednávka ,,potrebujem dnes“:

Pri nečakaných udalostiach nás kontaktujte od 7:00 IBA telefonicky. V tento deň objednávku uskutočníme len po dohode. Spravíme, čo bude v našich možnostiach.

Kar - smútočné posedenie:

V kultúrnom dome, v našej prevádzke, v rodinnom dome...

Volajte podľa potreby.

Príjímanie telefonických objednávok

pondelok až sobota od 7:00 - 19:00
nedeľa od 8:00 - 15:00
Rozvoz objednávok od 8:00 - 18:00 ( skôr ako pre 8:00 po dohode)

Storno objednávky

každú objednávku považujeme za záväznú

v prípade neočakávaných okolnosí sa objednávka môže stornovať 24 hodín pred dohodnutýn termínom a hodinou dodania tovaru

Objednávka musí obsahovať:

1. Meno, priezvisko a kontakt na objednávateľa (firmy fakturačné údaje)
2. Kontakt na preberajúcu osobu ak je iná ako objednávateľ
3. Dátum, hodinu a adresu dodania
4. Pri prenájme inventáru treba predložiť OP, alebo firmy pečiatku na dodacom liste pri preberaní inventáru
5. Firmy spôsob platby: a) hotovosť blok, b) faktúra na hotovosť blok, c) faktúra príkaz na úhradu
6. Súkromné osoby platba: a) hotovosť, b) kartou, c) stravným lístkom, d) prevodným príkazom

Platobné podmienky

Záloha

Záloha za rezerváciu termínu v našej prevádzke 50 €

Záloha za svadobný termín 200 €

V prípade zrušenia akcie z akéhokoľvek a hlavne neseriózneho dôvodu, typu ,,zabudol som odhlásiť“ je záloha nevratná!!!

Výška zálohy

70% z celkovej sumy, ktorú treba uhradiť minimálne mesiac pred akciou ( svadby)

Ostatná záloha po dohode, podľa druhu a množstva objednávky.

Doplatok

Pri preberaní tovaru ( firmy možnosť faktúry po dohode)

Pri prevode musí byť suma pripísaná na náš účet v deň dodania.

Spôsob platby:

Hotovosť, kartou, stravným lístkom, prevodom, na faktúru.

Doprava

Dovoz v rámci Trnavy

2,00 EUR

Dovoz mimo Trnavy

0,30 EUR za 1 km

Dovoz inventáru

v rámci Trnavy 10 EUR, mimo Trnavy 10 EUR + 0,30 EUR/ km ( 2x teda cesta tam aj späť). Vynášanie na poschodie - cena po dohode.

Nepredvídané náklady - platené parkovanie

Ak pri zabezpečovaní cateringu alebo pri vykladaní tovaru a zabezpečovaní služieb s tým spojených, bude nutné platiť na danom mieste parkovanie, náklady budú započítané klientovi k celkovej sume objednávky.

Obal a servírovanie

Na hliníkových táckach

výrobky servírujeme na nevratných hliníkových táckach

Na bielom porceláne za polatok

na požadanie zabezpečujeme servírovanie na prenajatých porcelánových misiach (cena 1EUR), započaný inventár sa vracia do 2 dní

Prenájom inventára a mobiliára

Zarezervovanie inventára

z dôvodu množstevných kapacít, doporučujeme rezerváciu inventára a mobiláru s dostatočným predstihom

Garancia prenajatia inventára

len pri záväznej objednávke a potvrdení voľných kapacít na požadovaný termín

Vrátenie inventáru

1. do 48 hodín (prípadne na základe dohody)
2. inventár môžete vrátiť neumytý ale nepoškodený
3. poškodenie alebo stratenie invetnára je možné uhradiť zaplatením škody alebo nahradením totožného typu

Copyright 2019 La Cantine, s.r.o., WEB & SEO: fgatelier.sk